Če ste komunikativni, motivirani in uživate v delu z ljudmi, vas vabimo, da se nam pridružite in rastete skupaj z nami.
Vaše naloge bodo vključevale:
- Koordinacijo in podporo pri organizaciji sestankov ter drugih aktivnosti.
- Izvajanje zahtevnih nalog na svojem področju dela in sodelovanje pri realizaciji programa dela.
- Organizacijo obiskov in sprejem strank - z nasmehom.
- Izvajanje administrativnih in operativnih nalog v okviru organizacijske enote.
- Spremljanje novosti in predlaganje novih rešitev na svojem področju dela.
- Nudenje strokovne podpore drugim organizacijskim enotam in zaposlenim.
- Opravljanje drugih aktivnosti v skladu z usposobljenostjo.
- Skrb za administrativne naloge.
- Podpora pri obvladovanju kadrovske evidence in priprave plač.
- Priprava akontacij za terenske delavce.
- Upravljanje prijav za delo v tujini in administracija delovnih nalog.
Kaj pričakujemo od vas?
- Srednja administrativna šola ali podobna strokovna izobrazba.
- Minimalno leto izkušenj na podobnem delovnem mestu.
- Odlično poznavanje paketa Microsoft Office.
- Dobro znanje vsaj enega tujega jezika, znanje nemščine je prednost.
- Komunikativnost, zanesljivost, natančnost in odgovornost.
- Vozniški izpit B kategorije.
Več informacij na podstrani KARIERA.
Pošljite nam svojo predstavitev in življenjepis do 15. decembra 2024 na kadri@lumar.si ali po pošti na Lumar IG d.o.o., Limbuška cesta 32a, 2000 Maribor.
Pridružite se nam in postanite del naše trajnostne zgodbe!