Komisija je v svoji utemeljitvi napisala: »Podjetje Lumar IG v svoji panogi nastopa z inovativnimi marketinškimi prijemi. Komisija ugotavlja, da podjetje inovativno vpeljuje marketing v delovanje podjetja, s čimer kljub precejšnjim konkurenčnim pritiskom v panogi dosega odlične rezultate. S trajnostno usmerjenostjo in zavezanostjo k življenju brez emisij postavljajo trende v celotni kategoriji in se razlikujejo od konkurence. Znamka Lumar IG se strateško povezuje z drugimi znamkami in presega meje panoge gradbeništva. Čeprav je v družinskem podjetju temelj napredka in razvoja podjetniška naravnanost, so znali v podjetju marketing pripeljati na raven, ki je lahko zgled ostalim podobnim podjetjem. S svojimi aktivnostmi uspeva podjetju vstopati v čustveni svet uporabnikov, saj imajo odprta vrata v njihove domove. Predvsem pa jim uspeva spreminjati navade ljudi, kar je ena najtežjih nalog danes.«

Ob prejetju nagrade je direktor podjetja Marko Lukić na vprašanje kaj delamo drugače in bi lahko bili zgled ostalim povedal: »Ker s svojim delom in aktivnostmi spreminjamo svet na boljše, saj že vrsto let utiramo pot ekološkim rešitvam na področju gradbeništva in trajnostnega bivanja. Naš marketing ni usmerjen na produkt, ampak na spreminjanje zavesti v družbi. Mi svojo zgodbo živimo in to je edini pravi marketing. Če delaš stvari, ki niso dobre samo zate, ampak za celotno skupnost, se nimaš česa bati.«

Zahvala vsem sodelavcem, partnerjem, podizvajalcem in kupcem hiš, ker skupaj z nami oblikujejo našo zgodbo.

PRIJAVITE SE

Lumarjev novičnik

Sveže iz sveta inovativne gradnje in udobnega bivanja.

Lumar BANNER Lumarjev Novicnik SPLASH 2
Smo zmagovalec nagrade Marketinška odličnost 2019

PRENESITE VODIČ

Montažna gradnja

Zakaj je montažna hiša prava izbira?

Smo zmagovalec nagrade Marketinška odličnost 2019

PRENESITE VODIČ

Kako izbrati ponudnika montažne hiše