Pošljite nam opis in slike.
E-pošta
Razumemo, da je nakup naše hiše pomembna odločitev in verjamemo, da se naša odgovornost ne konča s predajo ključev. Zato našim strankam zagotavljamo nič manj kot izjemno podporo in servis. Tako tudi na tem področju postavljamo nove standarde v dejavnosti.
Za vas smo na razpolago:
Telefonska podpora za nujne primere
Na razpolago smo vam v delovnem času od ponedeljka do petka med 7. in 15. uro.
Urgentna pomoč
Telefonska številka je namenjena imetnikom domske asistence po zavarovalni polici Sava.
Na vašo prijavo/vaš zahtevek se odzovemo najkasneje v roku 1 delovnega dne in takoj po tem pristopimo k aktivnemu reševanju vašega zahtevka.
Potek reševanje lahko spremljate preko customer portala.
Potek reševanje lahko spremljate preko customer portala.
Potek reševanje lahko spremljate preko customer portala.
Potek reševanje lahko spremljate preko customer portala.
Potek reševanje lahko spremljate preko customer portala.
Potek reševanje lahko spremljate preko customer portala.
Ocena 4,2 od 5.
Ocena 4,6 od 5.
Ocena 4,5 od 5.
Garancija zagotavlja kakovost in varnost vašega Lumar doma. Z njo jamčimo za brezhibno delovanje vseh elementov objekta. Ob upoštevanju rednega vzdrževanja vam garancija omogoča brezplačno odpravo napak v garancijskem roku, s čimer dolgoročno ščitite svojo investicijo, zagotavljate optimalno bivalno udobje in brezskrbnost.
Za uveljavljanje garancij v splošnem garancijskem obdobju mora uporabnik objekta zagotavljati redne periodične kontrolne preglede skladno s prejetimi navodili, preglednico vzdrževanja in garancijskimi listi. Okvare, nastale zaradi nevzdrževanja ali malomarnega ravnanja, niso predmet garancije.
Za konstrukcijsko stabilnost objekta.
Za solidnost izdelave objekta.
Za vgrajene industrijske izdelke, opremo in naprave.
Ko ne gre za napake in potrebujete le nasvet.
BREZPLAČNO
Ko gre za napake v garancijskem roku.
BREZPLAČNO
Ko gre za okvare izven garancijskega roka, vendar želite, da jo odpravimo mi, ki najbolje poznamo vaš objekt.
PO PONUDBI
Ko potrebujete pomoč takrat, ko se zgodi nepričakovano.
KRIJE ZAVAROVALNICA (ČE JE TAKO ZAVAROVANO)
Ko si zaželite osvežitve ali pa življenje prinese dodatne potrebe.
PO PONUDBI
Ko opravimo redne preglede v skladu s pogodbo.
PO PONUDBI
V veliki meri se je marsikateri težavi z vašim objektom mogoče izogniti, če se držite navodil in napotkov za redno vzdrževanje. Zato smo pripravili zelo podrobna navodila in terminski plan vzdrževanja, ki je na razpolago za naše stranke.
Izjave so del ankete, ki jo izvajamo po izvedenem servisnem zahtevku.
Vaš serviser je zelo prijazen, ustrežljiv in natančen.
David V.
Hvala za hiter odziv in predlagane rešitve.
Denis R.
Vaš serviser je zelo prijazen in strokoven, obenem da veliko koristnih nasvetov.
Peter V.
Odlično, BP!
Aleš B.
Odzivni, hitri, učinkoviti. Hvala.
Tjaša Z. in Matjaž T.
Pogrešal sem g. Marka, ki je bil prej zadolžen za delo s strankami, sedaj, ko smo spoznali g. Mateja pa smo enako zadovoljni in brez skrbi, če bomo še kdaj potrebovali vašo pomoč. Iskrene čestitke za dobro opravljeno delo.
Radovan N.
Podrobno izvajamo analize po vrstah zahtevkov in znamo z veliko natančnostjo napovedati potreben čas za rešitev glede na vrsto vašega zahtevka. Sistematično izvajanje servisa, podrobna analitika in vaši odgovori na ankete pa nam pomagajo, da smo vsak dan boljši - da izboljšujemo procese dela in materiale, da do težav ne bi prihajalo, kot tudi da morebitne napake rešujemo hitro in učinkovito.